Vytvorené: 04. 05. 2020 Tlačiť

Písomnosť, ktorou odberateľ upozorňuje dodávateľa na nedostatky v dodanom tovare alebo službe. Nespokojnosť vyjadruje jasne a jednoznačne, ale zdvorilo, vecne, rozhodne a taktne.

Dôvody na reklamáciu môžu byť nasledovné:

  • dodanie iného druhu tovaru miesto objednaného,
  • odchýlky v dodávke – množstvo, hmotnosť, balenie, resp. zle vykonaná služba,
  • chybné vyhotovenie dodacieho listu alebo faktúry.

Pri preberaní tovaru odberateľ urobí kontrolu zásielky. Ak nájde chybu, presne ju charakterizuje a  k reklamácii priloží ako prílohu zodpovedajúce písomnosti (protokol o chybách, reklamačný list, fotodokumentáciu, výsledky laboratórnych skúšok a podobne).

 

 

Reklamácia jednoducho

Hodnotenie užitočnosti článku:


    Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2023 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady