Vytvorené: 25. 04. 2015 Tlačiť

Štúdie potvrdzujú, že výkon zamestnanca úzko súvisí s tým, či v práci cíti uznanie alebo nie. Napriek tomu iba 14 % spoločností využíva nástroj, ktorý pomáha rozlišovať medzi zamestnancami a dokáže oceniť tých najlepších. Aj vaši ľudia môžu byť v práci lepší a pomôcť tak skvalitniť vaše služby. 

Ocenenie zamestnancov prináša lepšie výsledky o 14 %

Presne o toľko je  vyššia produktivita práce v spoločnostiach, ktoré dávajú svojim zamestnancom uznanie[1].

Odmeny a uznanie zamestnancov môže znížiť vaše náklady na HR[2]

Až o 23 % je nižšia fluktuácia zamestnancov, pre ktorých je vytvorený systém odmien a uznania[3].

Uznanie pre vašich zamestnancov prinesie vyššie zisky pre vás

Až o 12 % lepšie pracovné výsledky dosiahnete u každého zamestnanca, ktorý v práci cíti podporu[4].

Uznanie je mimoriadne dôležité pre psychiku

Až 70 % ľudí cíti vo svojej práci malé alebo dokonca žiadne uznanie. Zamestnanci, ktorí vedia, že za dobrý výkon budú ocenení, pritom pracujú radšej a sami sa snažia. Nechajte vašich zákazníkov, aby ich ocenili.

Pochvala od zákazníka môže byť motivujúcejšia než peniaze

Až 67 % zamestnancov označilo pochvalu a uznanie za lepšiu motiváciu než finančné odmeny[5].

Pochvala a uznanie z vašej firmy urobí miesto, kde budú ľudia pracovať radi

Až o 28 % je nižšia frustrácia na pracoviskách, ktoré poznajú a chvália svojich zamestnancov[6].

Spätná väzba priamo od zákazníkov má mimoriadnu hodnotu

To, či u vás zákazník niečo nakúpi alebo nie, závisí na 70 % od toho, ako sa k nemu správate. Ani majiteľ ani prevádzkar však nemôže byť pri každom kontakte so zákazníkom. Ak je zákazník nespokojný alebo má pocit, že sa s ním zaobchádza zle, mali by ste o tom vedieť.

Berte vážne každú pripomienku zákazníka

Až 70 % ľudí nakúpi aj na mieste, kde neboli spokojní, v prípade, že ich sťažnosť vyriešili a brali vážne[7].

Môžete lepšie zarábať

Až 55 % zákazníkov si za dobré služby a kvalitný zákaznícky servis rado priplatí[8].

[1] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[2] HR = Ľudské zdroje (z anglického human resources).
[3] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[4] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[5] Zdroj: McKinsey Motivating People, Getting Beyond Money, 2009.
[6] Zdroj: Defaqto Research.
[7] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[8] Zdroj: Defaqto Research.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2021 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady