Autor: Viktória Roganská

Vytvorené: 10. 12. 2014 Tlačiť

Každá firma sa snaží o svoj rozvoj a tento je možné zabezpečiť iba dôsledným a dlhodobým plánovaním.

Marketingové plánovanie zahŕňa dve oblasti: strategické plánovanie a marketingové plány produktov, služieb a trhových segmentov. Plánovanie vzniká v momente, kedy si uvedomíme, že pre dosiahnutie lepšej budúcnosti a určitých cieľov nestačí improvizácia a na to, aby sme sa priblížili k určitému vzdialenému cieľu, potrebujeme presne vedieť kedy, kde a ako budeme postupovať[1].

Plánovanie by sme mohli prirovnať k postupnosti krokov, dlhších a kratších, významnejších i menej významných, za spolupôsobenia lepších i horších podmienok, ktoré musíme absolvovať, aby sme sa dostali z bodu a do bodu B, pričom čím výraznejšia je vzdialenosť medzi danými bodmi, tým viac energie musíme za chodu vynaložiť a túto musíme vedieť rozložiť tak, aby nedošlo ešte pred dosiahnutím bodu B k zlyhaniu.

[1] Jaroslav Kita, Marketing. Bratislava : Ekonómia, 2005. 431 s. ISBN 80-8078-049-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2023 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady