Vytvorené: 19. 06. 2014 Tlačiť
![]() |
V prvom rade si uvedomte:
Konfliktom na pracovisku označujeme takú situáciu:
Konflikt je zvyčajne sprevádzaný:
Ústredným prvkom všetkých interpersonálnych konfliktov je komunikácia. Preto do nej nesmie vstupovať:
V opačnom prípade sa môže situácia extrémne vyhrotiť.
Na druhej strane ignorovanie konfliktov[1] dáva do pohybu deštruktívne sily, ktoré:
Zdroje konfliktov:
Ako manažér si musíte uvedomiť, že:
Ako je možné vytvoriť na pracovisku dobré vzťahy? Zamestnanci by sa mali:
Ak je manažér sám účastníkom konfliktu, ako dobrý šéf vie, že v strese nie je dobré robiť nejaké závery alebo neuvážené rozhodnutia smerom k podriadeným alebo podráždene reagovať na ich názory. Je lepšie najskôr vychladnúť a po určitej dobe o probléme znovu v kľude diskutovať.
Doporučenia:
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
O VŠETKÝCH KURZOCH |
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Newsletter
Nenechajte si ujsť žiadny nový článok
@
Copyright © 2013-2022 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |