Autor: Igor Krucovčin, Doplnené 03. 07. 2025
Vytvorené: 16. 07. 2021 Tlačiť
101. Aké nástroje (pomôcky) pre MOV, učiteľov, a tiež študentov nájdete na Encyklopédií poznania?
x |
x |
Články s nadpisom, v ktorom sa nachádzajú pojmy v článku vysvetlené.
Obrázkové slovníky.
Články Symboly a Značky...
Konkrétne kontrolné otázky.
Domáce úlohy (zadania).
Vyriešené domáce úlohy a príklady.
E-testy.
Porovnania.
Technické realizácie.
Dokresľovačky.
Free kurzy.
Cvičebnice.
Videá.
Simulácie.
Ct súbory do programu FluidSIM.
**************************
102. Čo máte urobiť, ak ste požadovaný článok nenašli?
x |
**************************
103. Kde sa dozviete, čo majú žiaci po absolvovaní kurzu vedieť?
x |
x |
V aktuálnom Školskom vzdelávacom programe našej Duálnej Akadémie.
Alebo od lektora kurzu. Odpoveď na uvedenú otázku je rôzna. Závisí od typu školy, od ročníka štúdia, od odboru, od úrovne kurzu...
**************************
104. Čo je najdôležitejšie preto, aby ste žiakov motivovali k učeniu?
x |
x |
Odpovedať na otázky (2P) alebo žiakom vysvetliť:
"Prečo musia danú problematiku ovládať, kde sa s ňou v budúcnosti stretnú v praxi?" (toto je prvá P-otázka)
"Prečo to tak funguje?" (toto je druhá P-otázka)
Intenzívne meniť formy učenia.
Žiakov naučiť používať zošit.
Žiakom dať to najdôležitešie vytlačené do ruky vo forme A4 s dierkami do ruky. T.j. naučiť ich používať zakladač.
Každé ráno žiakov preskúšať z učiva z predchádzajúceho dňa.
Ukazovať. Dať do ruky. Zapájať, zapájať, zapájať.
**************************
105. Ako sa správať v odbornom laboratóriu?
x |
x |
Triediť odpad.
Nechať ho v stave, v ktorom ho vyučujúci a študenti našli, prípadne lepšom. Platí to aj pre počítače.
Zapísať skupinu resp. Záznam o prítomnosti v laboratóriu do Knihy prevádzky laboratória.
**************************
106. Čo ešte môžem urobiť pre zvýšenie kvality vzdelávania na našej Duálnej Akadémii?
x |
x |
Vypýtať si prístup k verziám už hotových kurzov.
Zúčastniť sa na kurzoch lektorov a počas vykonávania záverečného Supertestu zodpovedať aj na 2P otázky.
Vyrobiť časovo-tematický plán.
Používať a vyrábať kontrolné otázky a odpovede na ne.
Vylepšovať vlastné aj cudzie odborné kurzy priebežne.
Spolupracovať na jednotnej forme.
Používajte excelovskú hodnotiacu tabuľku.
Navrhnúť, dodržiavať, prípadne vylepšovať jednotný obsah (obsahovú náplň).
Nechať hodnotiť seba žiakmi Dotazníkom spokojnosti.
Nerobiť žiakom to, čo nechcete aby oni robili vám.
Zamyslieť sa a reálne odpovedať na otázku: "Čo môžem pre zvyšovanie kvality vzdelávania na našej Duálnej Akadémii urobiť ja?"!
**************************
![]() |
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2025 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |