Vytvorené: 28. 02. 2014 Tlačiť

Znázorňuje proces zapamätania v závislosti od počtu opakovania.

Ako vidieť, sú isté rozdiely medzi zapamätanou látkou, ktorá má logický zmysel,  a nelogickými informáciami. Pravda, aj tu treba počítať s rozdielnou pamäťovou dispozíciou žiakov. Vyučujúci aj z bežného pozorovania zistí, ktorí žiaci viac inklinujú k mechanickej pamäti a ktorí majú tendenciu viac poznávať vzťahy a súvislosti a svojsky ich interpretovať.

Výskumy ukazujú, že úroveň zapamätania nezávisí len od počtu opakovaní, lebo na proces pamäti vplývajú mnohé činitele. Jedným z nich je aj aktivita učiaceho sa subjektu a tiež technika učenia.

Hodnotenie užitočnosti článku:


    Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2023 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady